söndag, augusti 20, 2006

Midnattsfunderationer

Att det ska krävas tre liter mojitos (rättvis delad mellan mig, Darling och Sandra) och en två kilometer lång promenad för att inse att det är jäkligt lätt att hitta fel på andras liv, men inte alltid så lätt när det gäller ens eget. Andras förhållanden är ett jäkligt bra exempel; under vår promenad hem så hann vi totalsåga antalet förhållanden p.g.a. diverse anledningar. Det känns rätt lätt att hitta fel ( om än det gäller skitsaker) på andras förhållanden, men jag kan inte hitta ett endaste på vårat. Det är absolut inget snack om att vi har det så jäkla bra och är så förbannat perfekta, men jag är äckligt nyfiken på vad andra kommer fram till då de funderar på vårat förhållande när de traskar hemåt i mörkret på blöt asfalt.

I guess I'll never know

1 kommentar:

  1. Anonym20:55

    Hej! Vad kul att du gillade min sida :) Du är så välkommen tillbaka så! Ska kolla in din sida lite senare, men nu måste jag stressa vidare :(

    SvaraRadera