söndag, december 30, 2007

Klockan är 12,och allt är väl

Allting är precis som det ska, bortsett från en och annan snorpropp. Efter åtta dagars ledighet har jag lyckats varva ner, julmaten är ett minne blott och snart är festliga nyårsafton här. Tydligen hade jag varit riktigt snäll, för tomten kom med en massa fina klappar. Jag och Benjamin satt som två tända ljus på vardagsrumsmattan medans Cassandra satt i sin mammas knä och skakade av skräck för den skäggiga gubben som lät så hemskt. När tomten frågade om Cassandra varit snäll iår så svarade hon skräckslaget "NEJ, NEJ, NEJ!".

Snart börjar ett nytt år, och precis som 99% av befolkningen så har även jag planerat att 2008 ska bli ett riktigt kanonår. Jag ska vara superpepp när det gäller träningen, jag ska lyckas spara massor av slantar, inte göra några misstag och lista ut vad jag ska göra med livet som närmar sig med en skrämmande fart. Iofs så har det nog varit mina planer de senaste fem åren, och hittils har det gått sådär, men iår, då jävlar. Någogn gång måste jag ju lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar