onsdag, maj 02, 2007

Fit for fight!

Ikväll blev det första löprundan sen god knows when (typ 16:de april?!) eftersom jag varit förkyld och haft ont i halsen. Extremt skönt känsla att ta sig ut, och det är särskilt efter uppehåll jag känner att jag mår så mycket bättre då jag tränar och håller kroppen igång. Förstå då min ilska när jag känner att halsen gör ont efter avslutad runda. Satan i gatan! Hem och pyssla om, nu åker det tunga artilleriet fram! Anginovag, spanskt läkemedel mot halsont/det mesta, som icke får säljas i Sverige. Tur att jag mutade syster, eller var det kusin(?) att smuggla hem en åt mig senast de var ute och prövade vingarna. Det smakar förtunningsmedel och hallonessens, ska sprutas rakt i halsen med medföljande pip och ger kväljningar och dödsångest. Det borde väl hjälpa?

Nu blir det belöning i form av fruktsallad och Grays anatomy, tydligen är jag den sista som inte blivit frälst? Dax att spendera lite tid med boxen. Myspys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar