måndag, augusti 20, 2007

By the way

Insåg idag att jag glömt att berätta vad jag var så hemlighetsfull om inför Darlings födelsedag, here it comes.

Tisdag 17 oktober drar vi till Paris för att mysa i en vecka. Darling blev eld och lågor när han öppnade resväskan han också fick och hittade biljetterna däri, och jag likaså. I en månad hade jag fått ljuga och smussla om denna present och hitta på en utebliven skatteåterbäring, helt otroligt att han inte förstod något! Men självklart ska det sättas käppar i hjulen för allt som är perfekt planerat&bra, så även denna gång.

Fick idag en mail från Rövarna på Ryanair som förkunnade att tiderna ändrats på våra flighter, vilken innebar att vårat plan skulle ha lyft från Skavsta innan vi ens landat på Arlanda och än mindre tagit oss dit med flygbuss. Besviken och övertygad om att allt skulle gå åt helvete satt jag och stirrade i bordet vid middagen, tills Darling kom på att jag kunde kolla om SAS hade några överkomliga biljetter..vilket de hade! Nu slipper vi alltså åka flygbuss i hundra år både i Sveriget och Frankriket, och får en bra möjlighet att förirra oss på Charles de Gaulle. Bara nio veckor kvar tills vi far!

1 kommentar:

  1. Anonym10:52

    Åhh!! Paris!! :D Jag vill också :)

    SvaraRadera