måndag, november 05, 2007

Uppackad

Äntligen har jag fått liv i datorn på Edeforsgatan 7! Efter att Darling tjorvat med inkompetent support i två dagar, så tog jag över rodret och fick tala med en mycket trevlig karl som fixade problemet.

Flytten gick galant, bortsett från att tre Rörstrands Hanna-muggar rykte, två av Crilles favoritmuggar, en kruka och en sjuhelvetes massa billiga glas från IKEA. Jag har en hemsk träningsvärk i vader&lår, tredje våningen utan hiss tog ut sin rätt. Vi har börjat få ordning, även om det (som alltid) är lite saker som fattas här&där. Bakar gör jag också, som en tok! Igår blev det chokladrulltårta och idag blir det biskvier (LÄS: KOM OCH FIKA!), yummie yummie in my tummie!

Darling tycker att det varit skönt när internet inte har fungerat ("-Då får jag ju vara mer med dig!"), och kanske borde jag ägna mindre tid åt datorn? Jag tycker att det varit pest&pina, nu är det dax att hitta det gyllene mellanläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar