torsdag, februari 14, 2008

Alla stjärtans dag som B1 skulle ha sagt

Även om alla hjärtans känns lite slitet och kommersiellt så är det ju mys. Vi hade egentligen bestämt att inte fira eftersom jag mest tänker på vad det är för dag imorgon och inte riktigt är på något vidare glatt humör, men den underbara katten som jag kallar Darling har köpt jordgubbar, blomster och champis ("-Jag tänkte, vi kan ju inte dricka skumpa när vi ska hämta dina systrar på flyget ikväll"), samt lagat en underbart god middag. Snart ska vi glida ner i bubbelbad, och kanske kan jag för ännu en sekund blunda för det faktum att vi imorgon ska få ta våra sista avsked av min fina farfar.

Gud, hur jag önskar att jag kunde blunda för det resten av livet..

1 kommentar:

  1. Anonym19:43

    Hej Hanna kompis!!

    Jag är nog den sämsta på att höra av mig i hela...

    Strunt samma nu, Hur är det med dig nu egentligen? Skulle vara kul om du hade tid för en fika här någon dag framöver.

    Ha det gott tjejen!
    kram/ polaris Lisa

    SvaraRadera