söndag, mars 30, 2008

Calm&quiet

Det har varit en lugn och skön söndag. Började morgonen med att läsa ut en bok, mysa med Darling och fixa frukost på sängen, sen blev det kramas och sova middag till halv fyra. Då hade Darling lagat middag (potatisgratäng och älgstek), och vi såg reprisen av Greys. Efter middag och tv så släpade vi våra trötta&lata kroppar till gymmet, där jag flummade bort en timme på african moves (så härligt!). Hem och hoppa i ett mysigt bad med ansiktsmask och Coldplays X&Y i bakgrunden. Nu blir det O.C-boxen, tror inte att jag kommer somna i första taget efter allt mitt sovande idag.

Imorgon börjar godisvägran återigen, och jag ska (och då menar jag SKA) komma in i träningsrutinerna igen efter två veckors slackande. Förhoppningsvis smälter snart all is bort, så man vågar sig ut och springa..Måste ladda inför vårruset!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar