söndag, mars 16, 2008

Helt kokobahia!

Den här dagen har gått i allt annat än sundhetens tecken kan jag säga. Vaknade iofs rätt tidigt, men låg och drog oss länge, länge. Skönt! Sen blev det frukost på sängen, sen en tripp till Sävast och kolla på ett parhus. Såg fint ut, och vi ska till banken i veckan och iallafall kolla om vi kan få ett lånelöfte.

McDonken till lunch, och nu blev det hemlagad pizza till middag. Dessutom så skippar jag kvällens African Moves och fikar med Palina istället, så skönt det är att bara vara slö och inte göra något nyttigt på en hel dag. Tror att jag ska krypa ner i ett bad med ansiktmask (min favorit-mask of magmaminty från Lush) och lyssna på Adele's album så jag slipper se levande död ut när Palina dyker upp kring sju.

Kort arbetsvecka! Bara tre&en halv dag, hurra!

1 kommentar: