torsdag, september 04, 2008

Åter på svensk mark

Sådärja, nu har vi åter igen placerat våra svenska små rumpor på Arlanda, med massor av intryck och lite taxfreesprit i bagaget. Skönt att återigen få andas den klara, friska svenska luften istället för den varma och kvava turkiska (och jag är inte lite spyless på doften av kebab), och ännu skönare lär det förmodligen bli när vi kommer till Sävast och får komma hem "på riktigt". Inatt är Arlanda vårat sovrum, och Darling har redan somnat på en skinnsoffa, med min guldiga sjal som täcke. Jag har tupplurat på planet och är således lite för pigg för att kunna somna på de tre stolar jag ställt kloss mot Darling skinnsoffa som ska tjänstgöra som min säng inatt. Istället ska jag kolla vad ni har pysslat med under min frånvaro, och jag hoppas att det uppdaterats friskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar