torsdag, maj 18, 2006

1-2-3..

Tio första:
1. Första bästa kompis:
L
2. Första bil: Volvo 340, my precious
3. Första kärlek: Dagiskärlek- Kusin M, seriöskärlek- J
4. Första husdjur: Katten Malte, tror jag nog
5. Första semester: Lille Putt-landet i Skellefteå
6. Första jobb: Barnvakt
7. Första köpta skiva: Ngn med Niklas Strömstedt
8. Första piercing: Hål i öronen -06
9. Första konsert: GES i Piteå..typ -95
10. Första riktiga kärlek: D

Nio sista:
1. Sista alkoholdrycken: Aivy och sprite
2. Sista bilfärd: Vidsel-Kåbdalis igårkväll
3. Sista filmen du såg: Mina jag och Irene..fast jag somnade
4. Sista ringda telefonsamtal: Syster J.F, i skrivande stund
5. Sista bubbelbadet: Piteå Havsbad, för någon månad sedan
6. Sista spelade cd: Red Hot Chili Peppers-Californication
7. Sista kyss: Imorse, innan Darling drog till jobbet
8. Sista gången du grät: Igår. Floder. Jäkla mamma.
9. Sista måltiden: Jättepannbiff och potatis

Har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope
2. Blivit arresterad? Never
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Litegrann..
4. Varit på tv? Tror icket
5. Fått ditt hjärta krossat? Big time
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? INTE! That's just cruel!
7. Haft ett one night stand? Nepp
8. Busringt till nån? Många gånger, back in the days

Sju saker du har på dig:
1. Jeans, Only
2. Paaaanties
3. Svart linne, JC
4. Persikafärgad(?) top, Gina Tricot
5. BH
6. Halsband, Smycka
7. Hår!

Sex saker du gjort idag:
1. Snoozat
2. Åkt buss
3. Promenerat
4. Diskuterat dödsstraff
5. Städat huset
6. Pratat i telefon

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mitt fina halsband med ett hjärta, present från Darling
2. Mina fantastiska "Jesus-sandaler" som mamma köpte i Tunisien -96
3. Darling's fina soffor från MIO (låtsas att de är mina..jag brukar ju iallafall sitta i dem)
4. Alla mina fina CD-skivor
5. Min studentmössa

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Darling
Delvis:
2.L
3.H
4.J

Tre val:
Svart eller vit? Svart på vintern, vitt på sommaren
Sommar eller vinter? Både och, jag är nöjd som det är
Choklad eller chips? Ingetdera

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli mamma
2. Leva lyckligt

En sak du ångrar:
1. Je ne regret rien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar