fredag, juni 02, 2006

It's getting even closer

Fredag idag, åh så skönt. Sista dagen i skolan, och jag kan inte göra annat än att njuta. Om jag fler gånger ska placeras i en skolbänk så kommer det vara MITT val, inte statens, mammas eller pappas. Idag ska jag bråka lite till med Studentkompaniet, trolla fram 3 studentmössor, diskutera A:s betyg med Fröken J, hitta Karin och få veta hur betygen i Svenska C och Filosofi A ser ut (tippar på VG, G), och bara se allmänt studentlycklig ut.

Efter det, så rymmer jag till Vidsel (i vanlig ordning) och myser med min Darling. Ikväll vette rackarns vad vi ska hitta på, men imorgon så blir det först Luleå och shoppa lite nödvändigheter, sen inflyttningsfest för jag. Välkommen, välkommen! Presenter över 10 kilo återsändes til avsändaren (det blir äckligt tungt i flytten efter sommaren), men mindre upplagor mottages tacksamt..Gärna en häst, eller en apa.
Söndagen ska nog tillbringas ute i solen (om den rackaren nu behagar att visa sig), för vi har minsann inga planer på att bli bakis. Resorb, vätskeersättning, har införskafats, och vi ber till Gud att det ska fungera. Om inte- Stackars oss.

Återkommer på söndagkväll/måndag. Trevlig helg!
PUSSHEJ, LEVERPASTEJ

7 days left - the final countdown

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar