måndag, november 27, 2006

Summering av svunnen tid och en lagomt långsam måndag

Nä, nu var det banne mig länge sedan jag uppdaterade. Mycket har hänt sen sist (som vanligt), och bland det kan jag nämna snöbollskrig med far, julbak hemma hos mor, middag med både mor&far, en diagnostiserad Darling (inflammation i ryggraden, med samma symptom som hjärtinfarkt), svettiga aerobicspass, tissel&tassel med kära Lisa, ny frilla, och en och annan svordom över vårat nya köksbord. Ikväll har jag äntligen fått skörda frukten från mitt kämpande förra månaden med ~300 kronor i plånboken, ett tungt massivt åbäke i ek. Hurra, så roligt det kommer bli att äta middag, jag har firat med ett glas O'boy och en biskvi.

Även i veckan ser det ut att bli full rulle. Imorgon gymmet (Darling ska fixa kort), onsdag blir det ev. besök och hårfärgning hos Lisa, torsdag hockey (LHF-Linköping), fredag blir det mys, lördag införskaffning av julklappar, pynt och bak, och på söndag stundar mysig julskyltning ute på stan.

Hurra, allt flyter verkligen i rätt riktning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar