lördag, augusti 23, 2008

Mina kids

Efter att ha spenderat vår morgon med att titta på Benjamins fotbollscup på Hanaskogs fotbollsplan i ösregn, så har vi bara tagit det lugnt hela dagen. Det innebär massor av mys med mina fina, och många roliga kommentarer, särskilt från Benji, jag bjuder på två favoriter

Under ett parti Monopol
"-Hanna, får du pengar av mig om du lovar att Crille får följa med nästa gång!"
(Crille är hemma eftersom han måste jobba mån&tis)

Sittandes i soffan, helt apropå ingenting
"-Mamma, kan du dansa ballerina?"
"-Med den här magen? Skojar du?"
"-Hanna, kan du dansa ballerina?"
"-Hrm, jag vet inte, du får visa först"
Sen dansar han omkring med händerna i luften på tå och ger ifrån sig små pip

Jag, säger då det, underbarare ungar får man leta efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar