söndag, december 14, 2008

Min kalender är mitt liv

En mysig tredje advent lider mot sitt slut. Darling försöker mäta mitt huvud med tumstock och mumlar "-Det var inte mycket..hmm..det här var inte alls särskilt mycket. Vad ska vi göra åt saken älskling?". Ska jag månne knuffa ner honom i sängen och hoppas att han somnar?

En späckad vecka har jag framför mig, är ni intresserade så fortsätt läsa, är ni mot all förmodan inte intresserade så gör ni bäst i att klicka vidare till en annan blogg istället (massa bra exempel finns ju i menyn till höger!)

Måndag
Jobb, anställningsintervju som blev framflyttad från i fredags, en snabbis på stan för att införskaffa de två sista grejerna som hör hemma under granen.

Tisdag
Jobb, julmiddag med jobbet. Carro&Pappa fyller år!

Onsdag
Jobb, tripp till Kåbban för att gratta pappsing och hämta hem fotöljen Darling fick av mamma.

Torsdag
Jobb, besök av frun!

Fredag
Jobb, benvaxning på Salong Lina, frisörbesök hos Jannike på Killerqueen, racerfart till Vidsel där det är tjejkväll och födelsedagsbaluns för Carro.

Lördag
Sova länge, andas djupa andetag för att inte gripas av julstressen, promenad.

Söndag
Sova ännu längre, andas ännu djupare och ta en ännu längre promenad. Redo för julveckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar