söndag, augusti 23, 2009

Nae, jag vägrar åka hem!



2 kommentarer:

  1. Anonym15:46

    JAG ÄR HÄR HANNA!!

    Alltså jag är världens klantigaste människa.. Jag glömde min mobil i bredåker och har inte haft den på ja.. Drygt en vecka?!
    Sen har det varit såå stressigt med allt.. Flytt till ume, sthlm osv.. Så jag hann ju inte hämta den innan vi åkte till sthlm. :(

    Men jag VILL jätte jätte gärna träffas. VI måste träffas.. Annars dör jag. HANNA! Jag flyttar ju snar.. Alltså om bara några dagar., När har du tid? Har du tid?

    Det var såå himla längesen. Och snart så kommer det bli väldigt långt imellan träffarna..

    Pappa ska ta med sig mobilen till stan i morgon., DÅ hör jag av mig!
    STOR kram

    /Lisa Sundberg

    SvaraRadera
  2. Anonym08:48

    Det är nog bäst att även ni flyttar till sthm! /Jessica

    SvaraRadera