måndag, augusti 24, 2009

Vecka 35, din härliga jävel

Kroppen skriker SOV, och snart ska jag lyssna. Har lyckats fördriva kvällen utan att göra ett enda nödvändigt måste, och det var både skönt och välbehövligt ska jag säga. Ligger efter ganska rejält med sömnen, och jag övergav snabbt mina planer på att krama kudden kring nio då jag fick nys om att Erika&Jocke var påväg mot Sävast för att kolla in eventuella framtida bostadsomgivningar. Fick bjuda på rundtur här hemma + rabarbersaft och kanelbullar, smarr och trevligt om jag får säga det själv.

Jobbade heldag idag, och jobbar långa dagar resten av veckan också, särskilt imorgon då vi ska inventera halva natten. På torsdag har jag ledig dag, då ska jag tanka sömn och bra positiv energi från fina, rara Lisa som jättesnart flyttar till Umeå! Det gäller att vi surrar och tankar ordentligt då det nog dröjer ett tag till nästa gång. Snyft, buhu och allt det där! Men idag är det bara måndag, och vi har en hel vecka full av möjligheter framför oss, bäst att vi gillar läget och är äckligt positiva nu!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar