måndag, juni 16, 2008

En vanlig måndag sådär

Här sitter jag bland berg av flyttkartonger i något som skulle kunna liknas vid en krigszon. Det är alltid lika jäkla jobbigt, varför utsätter man sig för denna plåga gång på gång? Och då har vi inte ens börjat med flyttstädningen!

Försöker att även packa ner känslorna som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av samtidigt, för att kunna skjuta dom på framtiden. Då kan jag plocka ner den bautastora kartongen någon gång i vinter och packa upp när jag känner att jag orkar ta itu med allt som känns för jobbigt just nu.

Årets första svenska jordgubbar för mig ikväll! Tillsammans med vaniljglass, sex and the city och Darling kommer dom smaka så bra..yummie yummie in my tummy

1 kommentar:

  1. Anonym14:18

    Hej tjejen!

    Du får ropa till så kommer jag springande och hjälper er att flytta. Jag har sem. hela juli! Så hör av dig när du får tid :)
    Kraaaam

    SvaraRadera