torsdag, juni 19, 2008

Sådär i förbifarten

Nu springer jag runt som en yr höna och håller på att packa det sista. Ikväll åker jag till min fru i Kåbban där det blir sleepover, och imorgon åker jag&Darling vidare mot Jäkna för att fira midsommar. Tänk er bastubad i älven, tältande, grillande och allmänt mys, + att mobilen har riktigt dålig täckning. Halleluja, gud så skönt!

Flyttinfernot blir bara värre och värre, men snart får vi iaf börja köra bort lite kartonger så vi får plats här i läggan. Har hittat flera bortglömda roliga grejer, bl.a. mina vita sockiplast och min Furbee (minns ni dom? håriga små djävulens hantlangare som vägrade somna och bara skulle sjunga twinkle twinkle hela tiden?!?).

Nåväl, ska jag komma någonstans med det här jag kallar för packning så är det bäst att jag flyttar rumpan från datorn. Trevlig midsommar!

1 kommentar:

  1. Anonym19:21

    Haha. Härligt att se att du har det fullt upp ^^.
    Trevlig Midsommar

    SvaraRadera