onsdag, oktober 01, 2008

Effektivisera mera

När jag väl tar mig i kragen och får något gjort så går det av bara farten. Ikväll har vi hunnit dammsuga, tvätta&hänga en maskin, äta middag, bära ut grejer till förrådet, vaxat bilen och pillat på med vinylglans på listerna och mitt goda bröd väntar på att bli inskjutsat i ugnen. Hoppas att jag kan lyckas även med rågkakor, och inte bara med thékakor (som blev så otroligt smarriga sist!), för annars blir det att äta äckliga rågkakor till frukost imorgon.

Imorgon är det torsdag. Det innebär upp kl.5 och ut på löprunda, jobba från 07-16.10 och sen kommer min Fru hit! Vi ska käka god middag (glaserade rödbetor och kyckling med fetaost&spenat), skvallra, kanske ta en promenad och dricka en och annan liter thé. Tror ni att jag längtar?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar