torsdag, oktober 30, 2008

Ten Steps

Gårdagens fika med Lisan var helmysigt. Som vanligt när vi hängt så har jag ont i halsen, Crille föreslog att jag skulle snacka mindre-som att det vore ett alternativ! Ha!

Jag saknar Luleå ännu mer efter en härligt kväll hos Palina, som innehöll vanliga promenadrundan, Lolo på Wii, glutenfria citronwafers, en hink thé+ett&annat gott skratt..Flytta till Kullen Palina! :)

Imorgon jobbar jag bara till 11:05, sen bär det av mot Jokkmokk, där jag ska kramas och skvallra med mormor och ge Miman en massa styrkekramar. En sväng förbi Farfars grav ska det också bli, har köpt en fin gravlykta att tända ljus i. Ett titt-ut i Kåbban och en pappakram senare ska jag förhoppningsvis&antagligen landa i Bredsel där vi ska tillbringa helgen. Veden ska fixas, och det ska promeneras..För att inte tala om Sandras inflytt&halloween-fest på lördag som lätt ska bli årets baluns, jag är så pepp!

Packa och sova nu, måste vara pigg som en lärka imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar