onsdag, november 19, 2008

Grymt sa julgrisen

Jag är så trött. Varför? Ja det kan man fråga sig, jag sov/försökte sova två timmar längre än vanligt imorse, har ätit, ätit, ätit och lyssnat på en mycket hes tant, förlåt kvinna, som pratade i mick hela dagen. Förstår ni inte efter den underbara beskrivningen vad jag gjort, så kan jag berätta att det är kurs med IF Metall som gäller resten av veckan. Dom föder oss som julgrisar i november, tur att det var strumpbyxor som fick skyla min ben idag, och inte mina snortajta jeans.

Jobbar på att ladda ner lite Club 8 så jag har något nytt att lalla med i på min promenad. Inte kommer jag knappast bli piggare i längden av att lägga mig på soffan när jag är trött, en promenad i mitt winter wonderland får bli medicin. Ut i den bistra kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar