lördag, mars 21, 2009

Solen skiner idag igen!

Och då kan man undra varför jag sitter här? Bara Darling vaknar så ska vi gå ut på prommis, och sen jobbar jag 12-16:15. Idag tar jag nog bilen eftersom det går så kasst med bussar på helgerna, och jag tänker inte slösa bort halva min lördag på att vänta på nån rackarns buss! Jag får tvådagars helg jag med, är ledig på måndag! Då får vi se om det blir fika med tjejerna kanske? :) Sen har det kommit nya scheman (som jag såklart inte hann kopiera igår), som såg riktigt bra ut, älska påsken!

Igår skulle jag egentligen åka buss hem, men vem dyker upp 20 minuter innan jag slutar? Darling! Han fick en puss och skulle gå och kolla in det nya utbudet på smedjan (KappAhl, B-O's konditori på två plan, Monki och Smedjans kiosk&spel), och jag utmanade honom att hitta väskan jag sett på Monki och var sugen på. Han fick ledtråden att den fanns i tre olika färger, men inte på samma ställe i butiken. Vad håller han i handen när han väntar utanför shopping då jag kommer ut? Han köpte den jättefina väskan till mig, i svart! Underbara fina Darling, jag måste ha varit så otroligt snäll i ett tidigare liv för att förtjäna dig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar