måndag, juli 13, 2009

Dagar man önskar aldrig ska ta slut

Jag har haft det så bra de senaste dagarna! Fredag bjöd på grillmiddag med svärpäronen, svågern och Darlings farbror, golf och mys i soffan. Lördag var inte sämre med morgonmys, jobb, spontantripp till Bredsel, träffade Johanna&Tomas som kommit "hem", vin&surr med Sandra, Carro&Emma och en god natts sömn i husvagnen. Söndag vaknade vi rätt tidigt och jag fyllde dagen med promenad med Sandra, lite bus med Filip (a.k.a Prickikorven), chill i Bredsel, svärmors palt och Harry Potter hemma i soffan innan sovdax.

Nu är det jobb som gäller i dagarna tre, sen är jag ledig i fyra dagar! Dom dagarna+höstens fyra lediga är årets semester och jag ska njuta som få. Vi har inte riktigt planerat vad vi ska göra, finns inte en enda fin stuga att hyra här i krokarna, så vi kanske blir kvar i Sävast och kramas, eller så blir det Bredsel. Nu är det go with the flow som gäller.

Fick ett sånt träningssug igår, så vad passar bättre än att gå på Helex då jag börjar tolv men kommer till Luleå med bussen redan halv elva? Nu ska vi belöna kroppen kompisar, ut och rör på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar