onsdag, juli 29, 2009

I love you Telia

Jag tycker man hör en hel del skit om Telia, både att de lägger på dolda avgifter och att de är omöjliga att få tag i eftersom telefonköerna är så långa och de i stort sett aldrig kan hjälpa till i butik när det gäller "pappersfrågor". Bredbandet blev visserligen dyrare än utlovat, men med mitt abonnemang (Telia max 25) stämde allt vad jag fick höra i butik. När jag skaffade abonnemanget valde jag att få mina fakturor månadsvis, vilket jag nu ångrat att jag gjorde. Hips vips dök det ner en mobilräkning på över 2000 riksdaler, och det var bara att le och se glad ut. Nu har jag bestämt mig för att ta plågan månadsvis istället, och ringde därför till kundtjänst nu på morgonen. Inte fick jag vänta en timme i kö som alla påstått, på 2 minuter och 6 sekunder hade jag tagit mig fram genom menyn, pratat med en telefonist och fått det fixat. Det är vad jag kallar snabb kundservice!

1 kommentar:

  1. Hade först planer på att gå hela helgen men jag tror jag nöjer mig med bara torsdag, så vi lär ju synas:) Hör av er när ni närmar er kalaset!

    SvaraRadera