fredag, april 19, 2013

Berlocker från Thomas Sabo

På min första mors dag så fick jag en berlock från Thomas Sabo i form av ett A, som står för Astrid såklart. Jag köpte sedan till ett C (som står för Crille), och för ett tag sedan köpte jag även ett E.

Jag växlar mellan att ha berlockerna på mitt armband eller långa halsband, men sedan Elsa föddes så dröjde det länge innan jag använde något av dem. Det har som känts fel att inte ha henne där på också, men nu kan jag börja använda mina favoritsmycken igen!


Mina älsklingar runt halsen ♥

2 kommentarer:

  1. Jag har också ett "namnsmycke", från Älskade barn (alskadebarn.se). Beställde det efter att Neo föddes. Dyrt, men värt varenda krona - jag är så nöjd med min fyrstav med mina barns namn ingraverade. Sedan har jag en draktatuering på höften också, som symboliserar Noah (som heter snäll drake på kinesiska, numera symboliserar den även Neo, som är född i drakens år). Men det är en helt annan historia...
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Anonym21:25

    Så fint! Vill också ha ett armband och/eller armband med barnens namn eller liknande


    www.mammatea.se

    SvaraRadera