tisdag, april 16, 2013

Miss i planeringen

I mitt huvud såg kvällen ut såhär: söva Elsa i famnen, lägga upp henne i sängen, åka med återvinningen, äta kvällsfika, knappra på datorn (fixa med fotoboken), läsa bok i sängen och sist men inte minst, sova.

Hur det blev: Elsa somnade i famnen strax efter 19 och då satte jag mig ner i soffan. Somnade som en klubbad säl. Vaknade vid 22 av att Crille hämtade den sovande bebisen ur min famn och frågade om jag inte skulle gå upp till sängen. Svarade "-Jodå, jag kommer", somnade sedan om till 23:30 då jag vaknade med ett ryck.

Nu: vansinnigt pigg. Bra planering där, antar att den senaste tidens brist på sömn hade ett finger med i spelet, men hoppas att John Blund snart dyker upp igen..

1 kommentar:

  1. Anonym07:51

    Det blir inte alltid som man tänkt sig :) Hoppas du kunde sova i natt.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera