onsdag, september 05, 2007

Detta Idolande..

NEJ, jag vill inte se Gynning&Berg fjanta runt i korta kjolar och ragga fjortisar.



NEJ, jag vill inte se svepande kamerabilder över massan av Idolsökanden.



NEJ, jag vill inte höra vad nobodys har som största dröm. Varken du eller jag kommer stå på en stor scen framför tusentals skrikande fans. Skillnaden mellan oss är att jag insett fakta.



NEJ, jag vill inte höra att Sanna 17 år sjungit ballader sen hon var två, och jag skiter fullkomligt i att hon gick dansskola på lågstadiet. Jag stod för fan och dansade i mammas paltgryta när jag var två, och inte var det början på min artistkarriär. Vem sjöng förresten INTE när dom var små? Syrran bjöd ofta på "Vad gör du lilla råtta", och så vitt jag vet har hon lagt ner planerna på artistkarriär.



JA, jag vill se skelande nördar (och kalla mig nu inte diskriminerande, jag är ju för tusan Miss Crosseyes herself) som tror att dom kan sjunga.



JA, jag vill se talanglösa nollor som blir förbannade och kastar saker omkring sig när juryn sågar dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar