måndag, september 03, 2007

Gnäll från någon som tycker synd om sig själv

Dagens lycka i den trista och monotona sjuklingvardagen var när jag fick ett skolstartskit i min MAX-box. Dagens gnällande klagomål kom när vi insåg att det inte fungerar att lägga in Backpacker 3 (antingen fel på skivan eller datorn). Vi trotsade våra snoriga näsor och onda halsar (+inflammerade bihålor för Darlings del!) och begav oss mot Ica Maxi för att leta reda på ett nytt. Fanns inte. Vi styrde kosan på Coop Forum. Fanns inte. Om jag orkar upp och iväg imorgon så blir det en snabbis på stan för att hitta speljävlet.

Har läkartid imorgon 09:00 för mitt inflammerade öra (lika bra att ta alla krämpor på en gång, resonerade nog min arma kropp). Tror inte att jag behöver ställa väckaren, vaknar kring 6 och är pigg som en lärka varje morgon. Det ger mig ca. 15 timmar vaken tid att fördriva, och jag är nu rastlösare än jagvetintevad. Kanske jag ska sticka en halsduk imorgon? Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar