onsdag, maj 20, 2009

Mittiveckan

Hej och hå, redan mitt i veckan. Imorgon är jag ledig, vilket iofs inte är något ovanligt för mig (att vara ledig en dag mitt i veckan alltså), men den här torsdagen är ju alla andra också lediga, bra skit!

Har blivit så dålig på att kliva upp direkt klockan ringer, och imorgon kan jag ligga kvar bredvid Darling med gott samvete. Sen ska det väl hinnas med lite städning och tvätt innan vi på eftermiddagen ska bege oss mot Luleå för födelsedagsfika hos Palina. Lär bli en riktigt skön dag, hoppas bara att det blir vackert väder.

Ikväll är det golf igen. Tanken är att man ska träna själv på rangen mellan lektionerna, men igårkväll var jag ju i Piteå på Fruns ljusparty där det fikades fruktsallad, sniffades ljus och surrades en hel del. Så jag har inte hunnit träna något, men det är antagligen inte bara jag, får träna lite hårdare till nästa gång bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar