måndag, maj 04, 2009

Vilken härlig start på veckan!

Idag har varit en dag med sol ute, inne och i sinne. Ett litet åskmoln drog förbi som bestod av irritation nivå hög över att våra scheman tycks ändras från dag till dag, men det blåste förbi rätt snabbt. På jobbet fick jag fint besök av Sandra, Fillan och Linda som sen skjutsade hem mig och tog ett pit-stop på väg till Vidsel. Lilla herr Pettersson blev mycket förtjust i lekparken bakom vårat hus, och det är ju perfekt för mig och hans mamma som gärna sitter på altanen och skvallerfikar.



Efter snabb middag begav vi oss mot Piteå för att hälsa på nyaste tillskottet i släkten och hennes familj. Marie hade bakat go-fika, och vi smaskade glatt i oss innan vi fick gå husesyn och prova Leo's leksaker. Lite mys med fröken Lilly och bus med jämthundsvalpen Tuff hann vi självklart också med, innan vi tog den långa omvägen hem över Roknäs för att kolla in vart Samme&Marie köpt sitt hus.
Nu ropar kudden efter mig, och jag tänker inte låta den vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar