onsdag, maj 13, 2009

Springa hit och springa dit

Jag har bestämt mig för att inte leka slacker när det gäller springandet fram till vårruset. Efter vårruset är det helt okej att ligga på soffan och äta praliner (efter att jag gått min dagliga promenad förstås)-men fram tills dess är det tvång med mina tre löprundor per vecka. Vilka dagar det blir är upp till arbetsschema, väder och dagsform, men är man smart så börjar man måndag och siktar högt.

Eftersom jag är inte smart så har jag sprungit veckans första nu på morgonen, vilket innebär att jag måste spinga fredag&söndag (eftersom jag aldrig springer två dagar i rad). Att jag måste springa söndag innebär att jag inte kan springa måndag nästa vecka- och vips så hade jag ännu ett i-landsproblem. Har man inga problem så kan man alltid skaffa sig några!

1 kommentar: