tisdag, maj 12, 2015

Vänner på besök

I kväll hade jag äran att få sex supermorsor som gäster runt vårt bord! Jag lockade hit dem med löfte om kvällsfika, och serverade bröd, pålägg, skorpor, marmelad och lemoncurd (hemkokt!), druvor och den mycket goda passionsmoussetårtan som jag berättat om förut. 

Alla blev mätta och glada, vi surrade nästan käkarna ur led och lovade att det inte ska dröja lika länge tills nästa gång vi samlas. Och det hoppas jag verkligen att vi lyckas med, för jag trivs väldigt bra i detta sällskap!

Tack ödet för att jag fick mina barn i precis rätt tid för att få möjlighet att spendera många föräldraledighetsdagar (och senare även "vanliga" dagar) med de här kloka, roliga och fina mammorna.



Salami och brie, älskart


Med vänlig hälsning/Pretto


Jag blev överraskad med fina presenter, bland annat en bukett rosor, tack snälla ni!

4 kommentarer: