måndag, januari 25, 2016

Plugghjälp

Idag har jag sällskap här hemma. Elsa är krasslig, och på morgonen kände jag att hon inte skulle orka med en dag på föris även om inte termometern visade något anmärkningsvärt. Vi går mest på allmäntillstånd här hemma, och behöver inga "bevis" i siffror på att barnen inte mår riktigt bra. Är man hängig, snorig och glansig i ögonen så får man vara hemma och mysa, punkt.

Så idag får jag inte mycket gjort, med båda barnen hemma, vi får se om det blir föris i morgon så kan jag ta igen lite då. Just nu sitter dom under täcken i soffan och kollar film, en liten stunds lugn i allt busande, dansshower och hoppa hopprep. Jag fick lov att ta en mikropaus för blogg då hjärnan nästan kokar över av allt läsande jag försöker hinna med på så kort tid som möjligt.

Nu åter till hemtenta i kroppens sinnen och reproduktionsorgan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar