söndag, maj 22, 2016

Buzzador - Kinderchoklad

Jag har fått buzza choklad! Passande nog fick jag meddelande om att jag kommit med på kampanjen samma dag som jag fick ett negativt tentaresultat,  en liten tröst i eländet.

Chokladen jag buzzat är Kinder Bueno Mini, Kinder Maxi Mini och Kinder Schoko Bons. Jag brukar ofta tjuvsmaka någon bit när tjejerna fått Kinderägg, och att kunna köpa samma typ av choklad utan leksak är ju rätt smart. Just de här sorterna är i små munsbitar, och känns fina att ställa fram i en skål på bordet då fikagäster är på besök, eller i en presentpåse när en går bort på middag.

Kinder Bueno innehåller gluten, så den har jag inte själv testat, men Crille tycker att det får en andraplats. Kinder Maxi Mini är enligt både mig och Crille trions bästa bit. Kinder Schoko Bons är mitt andrahandsval, och Crilles tredje.

Alla är rätt söta, så 2-3 stycken är absolut nog för att stilla sötsugen. Det är gott med en bit till kaffet också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar