måndag, mars 25, 2013

Ändrade planer

Tanken med eftermiddagen var kyrkis, middag och sen iväg till gymmet för att träffa en pt. Så blev det verkligen inte, för flickorna sover som klubbade sälar vilket innebär att vi inte går till kyrkis. Middag ska vi äta, men efter det blir det då ingen träff med pt då jag fick ett sms just om att det blev inställt pga sjukdom.

Kände mig stressad efter lunch, och tänkte att jag hade en hel del som borde fixas här hemmavid, så det var nog meningen att dagens aktiviteter skulle bli inställda. Just nu sitter jag i soffan med två sovande godbitar, mår så skönt och är inte stressad alls!

Om det fortfarande är fint väder efter middagen så tror jag nog att vi går ut en liten stund till pulkabacken ner från vårat kvarter. Det är där vi var i förmiddags, och båda flickorna tjöt av skratt. Elsa tycker att det är helfestligt att bli runtdragen i pulkan, Astrid gillar när det går snabbt i nedförsbackarna. Jag tycker att det är kul att se dem så glada, men tänker ta på mig bättre skor nästa gång. Blöta fötter sänker mina mungipor snabbt och drastiskt!





3 kommentarer:

  1. Vad härligt mycket snö ni har! Här i de lite sydligare delarna av landet längtar vi efter våren och att bli av med all is och tjäle, så att barnen kan börja gräva i sandlådan igen.

    Bra prioriterat att ta det lugnt istället för att stressa. Ungefär samma här, eftersom Noah fortfarande är hängig.

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. vilken härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Anonym21:05

    Glada barn ger glad mamma!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera