måndag, maj 06, 2013

Hej hallå

Jag har så mycket att skriva, men tar mig inte riktigt tid. Idag har vi haft så otroligt vackert väder, en sån där dag då man inte vill gå in och laga middag utan istället låter Felix bjuda på krögarpytt. Jag gissar att tiden framför datorn inte kommer att öka i takt med att sommaren kommer mer och mer, utan snarare tvärtom. Men kanske hittar jag lite inspiration under nån lövhög nånstans!

Träningen går bra, jag är peppad som tusan och tycker att det är riktigt kul. Har inte provat att springa några längre sträckor än, men idag blev det 7,5 minut på löpbandet och jag kände ingenting i knät. Framsteg, om än det går sakta. Allra roligast tycker jag att benträningen är, längtar lite efter fler träningsdagar/vecka så jag kan dela upp kroppen och fokusera på olika delar av kroppen på olika dagar. Nu blir det en dag/vecka med hela kroppen inblandad i samma pass.

När vi nu åker iväg på semester har svågern varit så rar och tagit på sig att tapetsera om vårat kök. Guld! Vi har länge sagt att vi inte ska vara fega utan att den enda större väggytan som finns (vilken är 1,5 meter bred) ska få en snygg och klatschig tapet. Efter ett besök på färgaffären nu ikväll så kom vi till sist överens. Såhär pinsamt modiga är vi:



Chockerande! Wild and crazy!
MISP1046 från Midbec om någon undrar.

3 kommentarer:

  1. Anonym07:28

    Perfekt att få tapetserat när man själv är borta!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Tapeten var superfin! :D

    SvaraRadera
  3. Fin tapet tycker jag också! Kul också att du har kommit igång med träningen. Jag kör också helkropp varje gång, men har mer benövningar än överkropp.
    Kramisar

    SvaraRadera