söndag, juli 07, 2013

Runners high

Jag skulle iväg och träna på förmiddagen idag, och då bestämde sig Crille för att han och flickorna skulle åka och bada samtidigt. Så då passade det bra att jag gymmade på badhuset (jag har två gym att välja på med mitt kort) och sedan sprang hem. Två flugor på smällen!

Tänkte att jag skulle försöka få ihop en mil, och med en liten omväg så blev det 10.1 kilometer. Det gick oförtjänt bra, en enda gång tyckte jag att det var kämpigt, och det var när jag ökade tempot mot slutet för att försöka klara en tid under 1 timme. 

Det var på håret, 13 sekunder över. Men nästa gång då jäklar! Är förvånad över att det gick så lätt, men gissar att det har att göra med att jag inte tränat sen i måndags. Nöjd är jag då iallafall!


2 kommentarer:

  1. Anonym08:00

    Heja dig! Bra jobbat.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Herregud, en mil! Hurtbulle är vad du är :)

    SvaraRadera