måndag, juni 15, 2009

En timme En minut

Jag hade bra planer för kvällen, som överträffades med råge. Det blev dejt med Lisan, och när vädret var fint så var vi ute och promenerade, och när regnet stod som spön i backen mumsade vi fruktsallad och sniffade vaniljljus. Och surrade, det gjorde vi konstant mellan hej och hejdå, om allt och ingenting och något där emellan. Det är nog tur att Crille och Janne (oftast) inte är närvarande då vi dejtar, för då skulle de få sår i öronen och lämna oss fortare än kvickt. Det har, tro det eller ej, hänt att jag blivit hes när jag surrat av mig som bäst.

Myskväll med mystjej, vad mer kan man önska sig? Vavavava?

1 kommentar:

  1. Tack, det kanske jag gör :-) Jag vet att jag var överkänslig igår, men you know, ibland är vi tjejer så ;-D

    SvaraRadera