måndag, juni 22, 2009

Tankspridd-men med grönt kort i fickan

Idag har jag varit lite lagomt tankspridd. Duschade imorse och fönade sedan håret, men tyckte att håret kändes smutsigt. Insåg att jag nog i all hast glömt att skölja ur shampoot. Lyckat! Skyller det hela på att jag fick stressa imorse, och försöker råda bot på tankspiddheten genom att krypa till kojs om tio minuter och läsa bok tills jag somnar. Tanka sömn-ja!

Tänk att jag för ett halvår sedan inte kunde hålla ögonen öppna en minut efter tio utan somnade vare sig jag låg, satt eller stod upp. Nu vill inte ögonlocken bli tunga förrän kring halv tolvsnåret, vilket i sin tur gör att jag inte vaknar av mig själv klockan sex längre. Allt är på gott och ont, men lagomt vore ju bäst.

Idag var vi förresten förbi klubbhuset och lämnade in våra scorekort från gårdagens äventyr i Arvidsjaur, och vi blev godkända! Det hade vi inte räknat med, vi hade förväntat oss att behöva gå en till fadderrunda. Himla skönt att ha det avklarat och nu få springa fritt på golfbanan (men Jörgen vet nog inte vad han gjort, nu har han släppt två dårar lösa på Bodens GK). Imorgon blir det nog en hink bollar på rangen och sen nio hål, vi måste ju fira kortet med en runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar