tisdag, februari 09, 2010

Aha!

Det har exploderat en kavalkad av små leverfläckar över hela min kropp! Googlade det för att få reda på vad det kan bero på, och följande fann jag;

Puberteten är den period då flest nya leverfläckar kommer, men det kommer nya ända upp i 40-årsåldern speciellt om man solar mycket.

Då jag inte har solat solarium alls i vinter och inte låtit solen träffa min kropp sen augusti så återstår ju endast ett alternativ. Jag är i puberteten! Nåja, jag får fortsätta leta efter ett svar imorgon. Darling tycker att jag ska ringa sjukvårdsrådgivningen, men jag tycker det är betydligt roligare att diagnostisera mig på egen hand. Kanske det är någon mystiskt djungelfeber? Det vore ju spännande!

3 kommentarer:

  1. Åh! Jag ser ut som en prickigkorv, men jag är helt övertygad om att det är nå coolt utomjordiskt eller så eftersom jag har tre prickar på underarmen som är precis lika stora och är placerade i en triangel med exakt samma avstånd mellan varandra. :P

    SvaraRadera
  2. Haha, då är det något ocoolt utomjordiskt med mig! Ingen symmetri alls bland mina fläckar, jag ser ut som en dalmatiner :D

    SvaraRadera