torsdag, februari 04, 2010

Hur många rutor behöver du?

För att ge min lediga dag en så bra start som möjligt så började jag den med två rutor Marabou mjölkchoklad. Om humöret tryter under dagen så ska jag tänka tillbaka på dessa två små ögonblick av njutning och jag inbillar mig att det ska få humöret på topp igen. Kanske råkar resten av den från början 230 gram tunga chokladkakan slinka ner i handväskan utifall att.

Det enda "måste" som finns kvar med dagen är att tvätta, och det är ju en piece of cake när man fått upp ångan efter promenad, städning och dusch. Snart börjar Pergojakten, stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Anonym19:36

    herregud vad ni verkar städa ofta...tror nästan jag och john får skärpa till oss lite, får prestationsångest i vårt dammiga hem.
    /jesspess

    SvaraRadera
  2. Bor man med en karl som tycks bestå endast av sockludd, gillar att grisa ner i köket och har mörka golv så är det bara att gilla läget och dra fram snabeldraken i tid och otid ;)

    SvaraRadera