tisdag, februari 23, 2010

Du flyttar inte till månen va?

Det är mycket runt omkring nu, och då blir bloggen lidande. Och ni, era stackare får lida helvetets kval då ni inte får några nya inlägg att läsa. Nu är det jobb, träning samt en och annan puss som står högst på priolistan.
Så är det ibland!

Igår blev det som tidigare skrivet mysmiddag hos Sandra&Anton, och i bilen påväg hem blev jag tyst och klämde sen ur mig "-JAG VILL INTE att Sandra ska flytta! Jag vill att dom ska bo kvar här nära oss, käka middag, surra och kolla youtubeklipp!" Darling kunde inte göra annat än att hålla med, det är ju kul att vi är överens nån gång iallafall. Jag kan t.o.m tänka mig att alltid få stryk av Anton i TP, så länge det blir TP-spelande. Det är ju inte så långt till Hudik, men det känns som andra sidan jordklotet, och jag gillar inte den känslan.

Well well, det får gå ändå. För en vän som Sandra släpper man inte taget om, inte ens om hon skulle flytta till månen!

1 kommentar:

  1. Sandra16:00

    Underbara du/ni. Du vet vad jag tycker och känner för er så mer behövs inte sägas. Och telepati kan inte upphöra även om det så är 70 mil emellan.

    SvaraRadera