lördag, april 25, 2009

Det känns som söndag..Konstigt!

Igår var en bra dag! Jag hann med alla tusen sysslor på morgonen, jobbardagen var intensiv men gick snabbt, och afterworket på Allstars bjöd på surr, ett glas vin, lax och trevligt sällskap. Klantig som jag är så missade jag att fråga om såsen innehöll gluten (man skulle ju kunna tro att jag lärt mig), vilket jag såhär i efterhand är säker på att den gjorde. Mellan halv 2 och halv 4 inatt har jag umgåtts med en hink vid sängkanten.

Nu är jag återigen piggelin och ska göra mig redo för jobb 9:55-15:00, sen drar jag till Bredsel. Där blir det födelsedagsmiddag för Ebba, lite vedande och kanske promenad med Sandra imorgon? Återhämtning inför fyra dagars jobb, och sedan tre dagars ledighet som ska spenderas i Linköping. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar