onsdag, april 29, 2009

Godmorgon onsdag!

Igår smaskade vi årets första jordgubbar (inte svenska visserligen, men spanska), och alla sommarkänslor bara exploderade i magen. Bada, sola, grilla, ljus dygnet runt, glass, vara barbent i klänning..jag längtar!

Nu har jag ju nästan längtat färdigt till torsdagen, det är ju imorgon! Får höra idag om en av Annorna på jobbet kan hoppa in för mig imorgon, isf så åker vi tidigt på morgonen ist för klockan 16. Skulle vara mäkta skönt att få komma iväg direkt och vara framme på torsdagkväll, men det är ingen större fara att åka härifrån 16, sova över i Sundsvall och komma fram på fredag eftermiddag.

Ikväll ska vi på Kulturens hus och kolla Big Comedy, Darling fick biljetter av mig i julklapp. Ska bli himla kul, fast jag tål inte Henrik Schyffert..Får väl hålla ögonen stängda och händerna över öronen så fort han visar sig. Idag är det onsdag, det är mitt i veckan och life is goooood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar