söndag, april 19, 2009

Söndag redan?

Helgen försvann bara! Fredag var det jobb och mys hos familjen Stråmo/Ek, lördagen bjöd på jobb, pizza, och myskväll i soffan med B&J, och idag har vi varit ute och sprungit, varit en snabbis till Boden, kollat Project Runway och bakat. Snart blir det grillad kyckling till middag, och ikväll ska vi kolla Wipeout (jag ska skratta arslet av mig när patrasket Håkan från färjan slår sig halvt fördärvad) och ...och så kom Polly. Jag har inte det minsta dåligt samvete att jag inte varit ute i solen så mycket under helgen, för det blåser ju storm! Takpappen for från en lekstuga under förmiddagen, och grannarna på andra sidan lekparken har haft en gardin fladdrandes ut genom fönstret halva dagen..helgens höjdpunkt!

Tror att jag glömt skriva på bloggen att imorgon är det ljusparty här på Kullen. Kom, kom, kom och fika, kolla när Sandra demonstrerar så fint och surra. 19:00 i kvartersgården! Var här eller var fyrkantig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar