lördag, april 04, 2009

Jag är så nöjd!

Det blev himla fint i tvättstugan! Lite småpyssel kvar bara, sen ska jag fota och bjuda er på bild. Flera gånger har jag kommit på mig själv med att öppna dörren bara för att få bli förvånad över att det är så fint och le för mig själv. Jag som tyckte att det var så kul att tvätta sen tidigare, nu kommer jag väl spendera varje ledig stund där inne.

Pojkarna kom och hämtade Darling för en timme sedan, och jag har ätit middag och suttit här framför datorn och häckat sen dess, hade några bloggar att läsa ikapp. Nu väntar en timme yoga, sen mys i soffan då jag hyrt och ska kolla SATC the movie igen, är det..femte gången kanske? Vi kan väl säga att jag gillar den skarpt, och gråter en liten tår varje gång Carrie pratar med Big precis innan vigseln ska börja och släpper telefonen i golvet. Det finns farligt mycket gott att smaska på här hemma, så vi får se om jag håller mig till fruktsallad eller om lite chips&dippa/chokladpudding/vaniljglass&bär/kolastång/kladdkaka slinker ner..Risken finns och är överhängande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar