tisdag, april 28, 2009

Skynda dagarna!

Det känns som att dagarna sniglar sig fram. Tre arbetsdagar kvar, sen åker vi iväg på äventyr..men det känns så långt bort! Alla timmar tycks vara minst 100 minuter långa, förrutom morgontimmarna då jag som vanligt har tusen saker jag vill hinna göra innan jobbet. Idag har jag promenerat, tvättat en maskin, ätit frukost, provat lite kläder, målat naglarna och fixat till mig. Den här tiden på året är det ju så svårt att klä sig, ena sekunden är det solsken och nästa snöar det, turligt nog så smälte all snö som föll igår bort innan den hunnit lägga sig. Jag som påbörjat min årliga kampanj mot sockar (finns det något skönare att vara barfota?!?) frös som tusan om fötterna, men ett varmt bad tinade upp dem rätt snabbt.

Låt det blir torsdag NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar