tisdag, april 14, 2009

En mysig tisdagkväll!

Vaknade trött och smågrinig, begav mig ut på morgonpromenad och höjde humöret med hjälp av solen. Frukost, dusch, fix och småstäd, sen var det buss till jobbet som stod på tur. Skulle egentligen bara jobbat 9:55-15:10, men eftersom en arbetskamrat var sjuk så blev det en heldag till 18:15 istället. Darling var gullig och hämtade mig, och sen åkte vi och handlade lite mat. Nu blir det varma mackor och mys i soffan resten av kvällen (dubbelavsnitt på D.H ikväll!), och jag som är ledig imorgon och således har låtsasfredag har köpt cheese balls. Mumma, en favorit i repris som jag inte ätit på länge.

Imorgon ska jag må så gott här hemma, hoppas på vackert väder så jag kan njuta av lite sol mellan städandet och bakandet. Sen så kommer Sandra, Linda&Marie förbi på fika också! Blir morotskaka bra tjejer? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar