tisdag, april 07, 2009

Tisdagar känns inte så dåliga längre

Ändringar i schemat, börjar redan 09:55 idag istället för 12. Det innebar att jag var tvungen att kliva upp en halvtimme tidigare, och för att spara lite tid (och träna såklart) så blev det löprunda istället för promenad. Duschad, fixad och nyäten sitter jag här (surprise, surprise..), och ska alldeles strax pyssla lite i tvättstugan innan jag kliver på bussen 08:52 och beger mig mot jobbet.

När jag slutar kommer finaste Elina och möter upp mig på jobbet, sen blir det middag och en liten sväng på stan innan vi beger oss mot Älvsbyn där vi ska på Sandra G's ljusparty (som hålls av Sandra H), mys deluxe. Solen skiner och idag är humöret på betydligt bättre nivå än igår, halleluja!

1 kommentar:

  1. Ja jag vet! =D Då måste ni komma på vårat sommarröj! =D Gud så fin bild på headern!

    SvaraRadera