onsdag, april 07, 2010

Presenter till 23:an

Igår hade jag glömt att hämta in posten, så det gjorde jag nu på morgonen istället. Reklam, nått papper till Darling och ETT PAKET låg i postlådan och väntade. Jag vart riktigt exalterad över detta paket, läste att "Barnen Fridlund" stod som avsändare och förstod att paketet var till deras kusin 23:an. 2 par pluttesmå strumpor låg däri, tack så mycket! Gladast blev jag nog över det fina kortet där det skrivits och ritats så fint av mina älskade syskonbarn.

23:an är lite bortskämd redan nu trots sin ringa ålder och storlek, ni ska få se senare vilka fina presenter han/hon fått. Igår bar vi in en kartong med kläder som jag haft när jag var liten, ska bli så kul att titta igenom, hoppas att vi hinner göra det ikväll för det kliar i fingrarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar